Digitale collecte

Tijdens de eredienst gaat de collectezak rond waardoor u bij kunt dragen aan de collecte. Wanneer u de dienst online meebeleeft, wilt u uiteraard ook graag bijdragen aan de collectes. Daarom bieden de mogelijkheid om dat digitaal te doen. Door te klikken op de afbeelding van de collectezakken wordt u doorgeleid naar een betaalpagina en kunt u uw (anonieme) gift meteen via iDEAL betalen. Bijdragen is ook mogelijk via de QR-codes die tijdens de uitzending in beeld komen.

Alvast bedankt voor uw bijdrage!!

Donatie online kerkdienst

Voor het live uitzenden van kerkdiensten, alsook voor het naderhand kunnen beluisteren hiervan, maken we maandelijks aanzienlijke kosten. Mocht u regelmatig gebruikmaken van onze digitale diensten, dan zouden wij het erg waarderen als u ons een tegemoetkoming in deze kosten doneert. Uw bijdrage kunt u overmaken op rekening nummer: NL04RABO 0373734484 t.n.v. Protestantse gemeente 's-Gravenpolder/Baarland, onder vermelding van “Gift online kerkdienst”.

Hartelijk dank voor uw bijdrage(n).

College van kerkrentmeesters van de Protestantse gemeente 's-Gravenpolder/Baarland

Eerder opgenomen diensten

Wanneer u/je een dienst wilt beluisteren waarin voor de titel een slotje zichtbaar is,
dient u/je een account aan te maken of in te loggen op de site van KerkdienstGemist.
Als u/jij over een account op KerkdienstGemist beschikt kun(t) u/je een toegangsverzoek doen
door op de dienst te klikken die u/je wilt beluisteren. Bij vragen kun(t) u/je mailen naar de webmaster.

Uitleg van KerkdienstGemist voor "Toegang tot privé uitzendingen en opnames"

Archief video uitzendingen

Archief geluidsopnames