Online kerkdienst

Wat fijn dat u een dienst online met ons wilt meebeleven!
Met de uitzendingen willen we de mooie boodschap van Gods Woord delen. De huidige techniek geeft de concrete mogelijkheid om het Evangelie te brengen ‘tot aan de uiteinden van de aarde’. Daarnaast vinden we het belangrijk dat gemeenteleden die de diensten niet (meer) fysiek bij kunnen wonen, zich toch verbonden voelen met de gemeente.
We wensen u een gezegende dienst!

Digitale collecte

Tijdens de eredienst gaat de collectezak rond waardoor u bij kunt dragen aan de collecte. Wanneer u de dienst online meebeleeft, wilt u uiteraard ook graag bijdragen aan de collectes. Daarom bieden de mogelijkheid om dat digitaal te doen. Door te klikken op de afbeelding van de collectezakken wordt u doorgeleid naar een betaalpagina en kunt u uw (anonieme) gift meteen via iDEAL betalen. Bijdragen is ook mogelijk via de QR-codes die tijdens de uitzending in beeld komen.

Alvast bedankt voor uw bijdrage!!

Eerder opgenomen diensten
Wanneer u/je een dienst wilt beluisteren waarin voor de titel een slotje zichtbaar is,
dient u/je een account aan te maken of in te loggen op de site van KerkdienstGemist.
Als u/jij over een account op KerkdienstGemist beschikt kun(t) u/je een toegangsverzoek doen
door op de dienst te klikken die u/je wilt beluisteren. Bij vragen kun(t) u/je mailen naar de webmaster.

Uitleg van KerkdienstGemist voor "Toegang tot privé uitzendingen en opnames"

Archief video uitzendingen

Archief geluidsopnames