Over de webshop

Klik hier om direct naar de webshop te gaan.

Om onze vrijwilligers te ontlasten en om u digitaal gemak te kunnen bieden, hebben we een webshop aangeschaft. Ook kunnen we hiermee het papiergebruik gaan reduceren.

In de webshop maakt u als gebruiker een persoonlijk account aan. Dit aanmaken van een account is alleen de eerste keer nodig. Bij ieder vervolgbezoek kunt u met deze accountgegevens inloggen. Lees in de handleiding hoe u zo’n account aanmaakt.

Wilt u hulp bij het aanmaken van uw account of heeft u andere vragen over de webshop?

Neem dan contact op met:
Monique de Broekert webshop@pkn-gravenpolder.nl

We helpen u graag!!

Begin 2020 is de webshop in gebruik genomen. In eerste instantie kon u in de webshop alleen uw toezegging doen voor Actie Kerkbalans. Inmiddels zijn ook de overige collectes, zoals de Paascollecte, Solidariteitskas en de Dankdagcollecte beschikbaar via de webshop. Je kunt nu heel eenvoudig een bijdrage doen met een iDEAL betaling. Tevens kunt u de webshop gebruiken om uw collectebonnen te bestellen.

De webshop is ook te vinden op de APPostel app. Deze app kunt u downloaden van de App Store (Apple) of Google play (Android).
De webshop is dus bereikbaar via de website en via de APPostel app. U gebruikt in beide gevallen dezelfde inlognaam en wachtwoord.

Op deze plaats en via het kerkblad zullen we u op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

We hopen dat u met plezier gebruik zult maken van de webshop!