‘s-Gravenpolder zingt

Twee keer per jaar organiseren we in de Maartenskerk een " ’s-Gravenpolder zingt". De nadruk ligt op het zingen met elkaar. Rondom een thema zingen we liederen uit verschillende bundels waaronder de Evangelische liedbundel, Opwekkingsbundel en het liedboek voor huis en kerk. De samenzang wordt op het orgel begeleid door Kees Beekman. Ter afwisseling lichten we het gekozen thema toe, lezen we een gedicht of is er een muzikaal intermezzo. Voor de muzikale intermezzo’s zoeken we muzikanten die voor ons of met ons mee willen spelen. De zangbijeenkomsten, één in het voor- en één in het najaar, beginnen om 16.30 uur en duren ongeveer ander halfuur. Toegang is gratis. We collecteren bij de uitgang voor de kosten.

Neem voor meer informatie contact met ons op d.m.v. onderstaand contactformulier.
De organisatoren:
Kees Beekman,